Հայտնի է, որ Հանրապետական կուսակցության իշխանազավթման տարիներին կայացվեց ու կատարելագործվեց, այսպես կոչված` «գծատեր» հասկացությունը: Գաղտնիք չէ նաև, որ այդ «ինստիտուտը» ՀՀԿ-ի ֆինանսական աղբյուրներից մեկն էր (անգամ խոսվում էր տարեկան տասնյակ միլիոնավոր դոլարների մասին)…
Գրեթե միշտ երթևեկում եմ մետրոյով: Սակայն օրերս մի քանի անգամ օգտվեցի «հուսահատության» գազելներից: Եվ ակամայից հետևյալ հարցերն առաջացան.
1. Ներկայումս գծատերեր կա՞ն, թե՞ ոչ:
2. Եթե կան ու այդ համակարգն այժմ էլ գործում է, ապա հիմա ո՞ւմ են այդ գծատերերը «մուծվում»:
3. Եթե միաիշխող ՀՀԿ-ին փոխարինել է միաիշխող ՔՊԿ-ն, ապա այդ գծատերերից քանի՞սն են այնքան «դուխով», որ շարունակեն սպասարկել ՀՀԿ-ի «օբշակը», այլ ոչ թե` ՔՊԿ-ի:
4. Եթե «գծատեր» հասկացությունն այլևս անցյալում է, ապա որտե՞ղ են հանգրվանում այդ միլիոնավոր դոլարների հասնող գումարները:
5. Եթե այլևս գումարներ չեն հավաքվում գծատերերի համար, ապա գծատերերի նախկին «փայը» ներկայում ինչպե՞ս է բաշխվում (գրեթե վստահ եմ, որ այդ հսկայածավալ գումարները հաստատապես բաժին չեն հասնում դրանք իրենց քրտինքով վաստակողներին` վարորդներին):
Եվ չմոռանանք, որ ԿԱՐԳԻՆ քաղաքապետը առնվազն երկու տարվա գործունեության երաշխիք է տվել «հուսահատության» գազելներին, հետևաբար` խիստ տրամաբանական է ենթադրել, որ փողի համն առած գծատերերը դժվար թե բաց թողնեին այդ հնարավորությունը: Իսկ դա նշանակում է, որ մեծ եկամուտների այդ «պրոյեկտը» բնավ էլ կազմալուծված չէ և նախկինի պես գործում է` պարզապես «օբշակի» անունն ու հասցեն փոխված կլինեն…
Հ.Գ. Վաղուց չեմ օգտվել «մահվան» վերելակներից – հետաքրքիր է` տնտեսական հեղափոխության գլխավոր հիմք հանդիսացող համահայկական շաբաթօրյակի շրջանակներում դրանք նո՞ւյնպես աղբազատվել են…
«Երկիր Ծիրանի» կուսակցության ժողովի անդամ՝ Արամ Ենոքյան